Ett sminkinlägg! Herre min skapare!!

Nejmen tjena mina fina små hundar! Nu är det så att Södra Latins insparksfest närmar sig med stormsteg och jag håller på att klura som satan för hur jag ska matcha temat! Det nämnda temat är hypnos/trance (vilket enligt mig slår förra årets tema pure med hästlängder då alla kom klädda i vitt..), men hur i allsin dar ska jag ta mig till?

Jag rör mig framåt i myrsteg och klev idag in på Smink & Perukmakar'n på södermalm för att inhandla förnödenheter (om inget annat tänker jag i alla fall se noticeable ut) och kom hem med två nya glitter och en ny mascara! Skåda!



Lagt på turkos bas (men det är mycket blåare IRL) och DUO franslim


Lagt på svart bas och DUO franslim. Jag vet att ljuset suger.


Deborah Absolute Hi-tech mascara! Hyllad av Linda Hallberg! Det var bara min plikt att köpa den! Visar resultat senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0