I can be your new favourite waste of time

Deadmau5 – Sofi Needs A Ladder Denna låt uppskattades för första gången igårkväll hos Leopold, jäkligt bra ska ni veta!

För ett par dagar sedan slog jag, Astrid Sofia och Lisa ihop oss för att försöka oss på en riktig proffsfotografering! Här är resultatet:




Fotograf: Lisa Widerberg
MUA: (jag) Rebecka Hultman
Modeller: Astrid Ålander, Sofia Boman

Och behind the scenes såklart:

Jarrå skärmen användes flitigt! För det mesta var det jag som stod och höll den i någon stel pose under kameran och försökte hålla mig för skratt. Borde gå en kurs i hur man tar saker på allvar hehe.

Instagraminlägg på fejjan! Man måste ju uppdatera folket!

Photobomb kungen i sitt ess!

Bra jobbat tjejor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0