Kommer inte på någon bättre rubrik än SOMMARLOV!

"NU ÄR DET SLUT!"

Herrejävlar, det var verkligen en obeskrivlig känsla att kunna skrika ut det efter tre år av kämpande, slitande och skrivkramp, tillsammans med alla man tycker om. Utan att gå in på detaljer kan jag avslöja att det var löjligt löjligt mycket tårar. Säger det igen - såhär mycket har jag inte gråtit sedan My chem-konserten. Det var stort. Tacktacktack finaste B3 för dem här åren! Kan inte ens börja beskriva hur mycket jag kommer att sakna alla. Nej, nu orkar jag inte göra detta inlägg supercheesy, eller det är det väl redan, men ska försöka runda av dagen lite snabbt.

Efter betygen tagits emot kände jag och Josse för att dra en Hard Rock för att fira! Tjockisburgare (y)!! Efter det drog jag snabbt hem, bytte om, drog med bikinin och två colaflaskor till Klara, där en massamassa folk från underbara Friberga samlades under kvällen för en sista get together innan alla drar åt varsitt håll. Pool, grill och bra musik - inte helt fel! Vi satte oss sedan i en park alldeles i närheten och chillade galät innan alla skildes åt. Mys!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0