Låt No6

Hoppas att ni inte mindear att det kommer tusen låtar på en gång nu, men whatevs har inte så mycket annat att blogga om för tillfället. Så nu kör vi, låt numero 6:

En låt som påminner dig om ett ställe

Panic! At The Disco – I Write Sins Not Tragedies

Jag minns när jag min syster och mina kusiner var nere i Båstad för kanske fem år sedan och denna låt var ny och vi alla verkligen gillade den, vi satt alltid och sjöng med i texten (så gott vi kunde hehe) när den började spelas på MTV, vilket hände typ hela tiden. Flashbacks<3

BY THE FUCKING WAY, PANIC! AT THE DISCO HAR SLÄPPT NYTT ALBUM NÄR FAAAAAAAN HÄNDE DETTA E JAG EFTER ELLER OMGOMGOMG DAMPDAMPDAMP NU JÄVLAR SKA HÄR LYSSNAS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0