En dag till

Kolla vad jag hittade! -----------> Paramore – Monster
Är det ny eller är det jag som är seg? Me gusta i vilket fall som helst, värd att lyssna på för er paramore-fans!

Idag har jag gjort. Haha. Ingenting alls typ. Sommarlov, sommarlov. Till att börja med kom jag inte ur sängen förrän klockan var två, såå där flög den förmiddagen iväg. Eftermiddagen spenderades sovandes, ätandes, med musik i öronen, chillandes, aa. Nu på kvällen kom Astrid förbi och kollade på SYTYCD (DET HAR BÖRJAT IGEN *LYCKLIGLYCKLIG*) och vi spelade även kort. Kalla oss töntar, jag kan leva med det. Såhär ska början av sommarlovet spenderas, så det så!

Funtar på om jag ska försöka mig på ett porträtt på Mikey Way! Letar projekt höhö. Vad sägs om denna:

Känner att det kommer bli legendariskt! Om jag lyckas asså.
Ha det fint heeeeeeeeeeej<3

Btw, hehe lovade ju en ny låt om dagen. Här har ni :) Deadmau5 – Raise Your Weapon (Madeon Extended Remix)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0