Oh how wrong we were to think that immortality meant never dying

Idag har jag varit ledig, sjuuukt chill!! Har i och för sig varit hemma och städat igenom kökslådorna och tjänat ihop lite till operation dagsverke, vad gör man inte för behövande barn, liksom! :) Imorgon börjar skolan igen, 100 minuters nationella i matte del C första lektionen. Döda mig. Dessutom har jag engelskaredovisning. 

Nejmen upp med hakan eller vad man ska säga. Snart är det sommarlov! Och jag svär, detta sommarlov kommer bli legendariskt!!! Först ska jag, min mor och kusinerna till Californien i början av sommarn (SHOPPING MOTHERFUÖAJSHFÖKJHG), sedan ska jag, Josefine och Klara till Gotland (!!!!!!!!!!!!) och sist men absolumente inte minst ska jag till Spanien och hälsa på min hund! :) Jag spår extrem solbränna!!!!! Inte. Helt. Fel!

Tumblr_lj3h1jvcga1qbnfqao1_500_large
Alltså jag skulle lägga upp bilder på något annat, men kommer faktiskt inte på något...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0