"Kindersex"

Jag är sjuuuuuuuukt sugen på att spendera ska ni veta! Har en hel inköpslista som jag planerar att bocka av innan sommar, tvek på hur det kommer gå he he. MEN ett bar klackskor ska jag hitta, ett stort halsband, planerar även att köpa världens största hatt typ och en färgglad bikini som omväxling till den svarta jag köpte för ett par veckor sedan och i USA i sommar mååååste jag få tag på en svart OCC lip tar! Sen är jag nog nöjd för stunden i alla fall. Surfar för tillfället runt i jakt på det perfekta statement-halsbandet och skor till balen som är om drygt en vecka. 

Imooooooorn är fribergabarnen lediga ska ni veta, vi ska nämligen samla in pengar åt Himalaya typ. Men jag planerar att sova ut ordentligt innan jag sätter igång och räddar världen, är man "ledig" så är man! 

Tumblr_lhe8pdzn4o1qba3nvo1_500_large
Helt osammanhängande med texten, men människan spelar ju typ som en gud så kunde ej motstå!


Denna tillkom för att jag ville.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0