Tjatjatjatjatjatjatja

Gud var underbart att man sitter helt själv i skolan en timme innan man börjar! Livet är ju bra fint ibland.
Nejmen nu ska jag inte klaga, lyckades bli klar snabbt som en gnu imorse när jag vanligtvis fortfarande står i badrummet när sista bussen går (Bravo, Rebecka) så just nu sitter jag framför facebook och bara segar. Igår satt jag och pluggade hela kvällen, därav seg update, men wtf vill man ha mvg i religion så är det bara att köra. Blev för övrigt klar med min skulptur igår (y), så nu mina kära hundar är jag finito inför måndag (då jag även ska till Tibble på estetprovsantagningsnånting, kinda nervwrecking...)

Aja hörni, nu ska jag väl sätta mig och sticka eller något.
Och pssst..... gissa vad jag fick på engelska nationella?

10/10/10 BABY!
image

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0