Heisan

Tjenare mina fina hundar, lyckades få igång min kamera (f-ing FINALLY), men föööörst update: Igår va planen att jag, Lisa och Johanna skulle åka till Palmyra i Årsta då det sägs att dem har Stockholms bästa kebab! Meeeeeeeen det va typ en helvetiskt lång kö  så vi drog en kebab på något mer normalt svenneställe istället. Men kebab sitter ju aldrig fel så det va nemas problemas! Sedan kollade jag och johanna på Skönheten & Odjuret, åååh nostalgi! Blev alldeles salig typ haha. Idaaaag ser jag ut såhär:

Nya jeans från Cheap Monday weehoo!

Hittade även en bild från kanske en månad sedan som jag aldrig lade upp

Stickad tröja från Weekday Second Hand, i löööööööööv it ,lätt ny favvo!

OCH så köpte jag KERRANG! igår och det va MY CHEMICAL ROMANCE SPECIAL ISSUE!!!!!!!!!!!!!!!! Tjugofeeeeeem posters fick man, including denna ASCOOLA på Frank!!!


Såååååååå nu e jag lycklig! Poes på er, kollar på Disneyfilm atm på youtube!!

Kommentarer
Postat av: ASTRID

jäääääklar vad du har fått långt hår bex!!!

2011-10-22 @ 17:24:50
URL: http://astridalander.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0