Lol

Haha ni är ju för söta med era kommentarer, applåder för smidigheten Johanna osv.

Idag tog jag en välbehövd fika med klara där vi konstaterade att marshmallows mest smakar konstigt i varm choklad. Jag menar vem vill ha munnen full av halvsmält marshmallowkladd? Inte jag. Mysigt var det i alla fall!

Efter detta träffade jag och Fanny pappa och käkade på vapiano, asmysigt (och så helvetiskt GOTT!!!), har inte träffat paps på ett tag så det va grejt!(y) Till mig blev det världens godaste pastarätt och efterätt DEATH BY CHOCOLATE!! Vem är förvånad? Nae trodde inte det.

Omnomnomnomnomnomnomnom.


Kommentarer
Postat av: ASTRID

äntligen får man lite feedback - tack..!!! woop woop

2011-10-21 @ 08:12:18
URL: http://astridalander.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0