Hör och häpna!

Gissa vem som har fetaste träningsverken idag?



Nej, inte han. Eller hon. JAAAG!! Ja, det är sant mina vänner! Jag har tränat! Se inte så förvånad ut, även jag har muskler på kroppen. Små och otränade sådana, men dem finns där!
Igår efter vår en och en halvtimmes långa idrottslektion där vi tränade kondition (döda mig) så bestämde sig jag, Amanda, Bea, Emil och Katya för att gå till gymmet på skolan för en extra workout! Crosstrainer + spinning = FUCK MINA BEN FÖHELVETE AJ FAAAN!! Men det var det värt! Försöker införa en måndagstradition så wish me luck!

Tro mig, ni vill INTE se några bilder, så ni får inga heller. Men ni kan få en GIF.
image
JAG MENAR HAHAHAHAHA VARFÖR?????




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0