Fråga inte ens varför

Favvolåten ur Lykkes nya: Lykke Li – Love Out Of Lust
Klart godkänd!

Nu till något helt annat. Varför i helskotta har jag nu spenderat en halvtimme för att sätta ihop ett kollage med potential outfits och accesodljbasf (hur fan stavar man??)  för att matcha mina nya kläder? Detta ska inte bli en modeblogg. Särskiljt eftersom jag inte vet ett fnatt om mode. Visst är det fint med dem och dem skorna till ett par brunbrända ben och stråhatt och en cigg i mungipan som ett plus i kanten. Men är det jag? Nejnej.


Trots det kan jag inte hjälpa att jag är sjukligt shoppingkåt på ovanstående plagg. Byxorna och t-shirten är jag redan stolt ägare av, men när jag har cashat in tillräckligt för att ge mig ut i staden igen med plånboken i hand får stockholm fasen akta sig! Mode är farligt.

Bara för att jag är i motsägelse-mode måste jag slänga upp något mer på något som jag faktiskt är intresserad av:
Ännu en sysslolös eftermiddag. Här har ni det. Rebeckas tidsfördriv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0