Töntar på som vanligt



Det är inte lätt att gå i ettan inte!


Pic of the day eller något. Haha tänker under inga omständigheter kalla det dagens outfit! Bara säger, det kommer inte hända...

Iiiiiiiiiiiidag blev det målat för första gången i ettan! I akvarell (...)



nej. kan inte. HUR GÖR MAN??? Det finns ingen vit färg för guds skull!!! Det är för mig en gåta.

Sedan åkte jag, Amanda och Emil från min klass och käkade BK med amandas pöjk! Trefflans trefflans! Oookej heidåå har inget mer att säga så ha det fint typ kbye.


Kommentarer
Postat av: Anonym

HIPSTERGLASSES SUITES YOU DARL!!!! nejmenärligt, sluta vara så cool, och snygg, och magplaskmästare på sommarkollo också? Du får komma hit å ta en kebab med mig innom den snara framtiden tycker jag

2011-08-31 @ 21:17:59
Postat av: Anonym

Åh, var är tröjan köpt?

2011-08-31 @ 22:03:00
Postat av: Katya

Det där tog ett tag för mig också, meningen är att du ska blanda me skitmkt vatten. Vitt = bara vatten haha.

2011-09-05 @ 22:48:44
URL: http://dilianova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0