Bakis&skakis

Tjenna boiz n girlz! Gissa vem som är dagens hurtbulle? Thats rajt bitches, i win!!!! Va på Friskis&svettiis med syster, skaffa gymkort och gick på pass osv (leker nonchig men är egentligen sjukt stolt över mig själv). Nu jävlar ska man bli fit! Beach 2012 får fan akta sig, det är inte bara solen som kommer blända er i sommar, just sayin. Det kommer bli legendariskt! Ok jag ska sluta. Men ni får gärna leka liiite stolta iaf eftersom detta knappast är av min natur. Såna som jag är skapta för att dega i soffan tills allt som återstår av oss är en 200kilos degklump med för mycket smör i. Okej nu spårar jag, man får en energikick av detta förstår ni! To prove my point så får ni en bild på mitt tidigare jag, sovandes i soffan på kaffiz. Det är nu ett minne blott, jag svär (trots att bilden är från i förmiddags).


Kommentarer
Postat av: ASTRID

okej här kommer det.. VAD DU ÄR DUKTIG REB!!!

2011-10-11 @ 21:34:39
URL: http://astridalander.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0