Q/A

Postat av:

GJORDE DET ONT?!!? vill ha en




Well, vi har alla olika hög smärtgräns, personligen har jag ganska låg hehe, men jag har skaffat en helix tidigare (den sitter längre ner på örat, i brosket) och jag tyckte att denna var värre än en helix, men själva smärtan från nålen är ingenting mot om piercingen skulle fastna i något eller bli infekterad, vilket min helix blev, därför gäller det att verkligen ta hand om den när den läker! Denna piercing kallas för övrigt för en pinna, men jag är sååååå taggad på att skaffa en conch också, som sitter runt hela kanten, längre ner än en helix!

 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Conch är den snyggaste piercingen som finns, har två stycken. Har en industrial också, och conchen gjorde definitivt mer ont.

2011-10-02 @ 13:27:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0