dress.

Klänning? Haha är det ett skämt? Det är väl rebeckas blogg det här... eller?

Nej vet ni vad, det är sant! Jag har fallit för maxiklänningen och gud förbjude att jag någonsin reser mig igen, för jag är kär! Och nej, självklart är det inget stort och fluffigt, någon måtta får det ju vara, men jag erkänner mig besegrad av detta enkla (men sååå underbara) plagg!


Köpt på Forever21 (var annars?) i USA.
Skärp från VeroModa, men det ska ni inte köpa för det faller i småbitar efter ett tag. Fyfarao för sunkiga skärp som inte håller!

Och, äntligen, äntligen har jag lyckats sätta upp håret med den satans hårbakelse-saken!
Bevis:

You see, för ett tag sedan gjorde jag en egen hemgjord såkallad "hair donut" som man använder för uppsättningar som denna, det ser ut som en munk typ, men mitt hår är ju typ lika lätt att jobba med som en gammal ruggmatta så det tog ett tag innan jag fattade hur jag skulle få mackapären att samarbeta! Men nu så! Skulle gissa på att jag har typ 50 klämmor gömda i kalufsen at the moment...

Kommentarer
Postat av: Slyna av duktigt slag

äntligen. Ä-n-t-l-i-g-e-n. 50 poäng för uppdatering, 10 bonus för att du är snygg.

2011-08-08 @ 18:52:15
URL: http://cinico.blogg.se/
Postat av: R

HAH! Jag vinner slyntävlingen, vänta bara!!!! Börja ladda upp med heels och skinnplagg, it's on!

2011-08-09 @ 12:02:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0