Elope with me Miss Private and we'll sail around the world

Hörni! Jag har äntligen blivit en äkta modell! Och jag har bevis! Jag hade nämligen en liten privat (läs: exklusiv) fotografering med lilla moi idag! Och OJ vad bra det blev! Har ännu en gång blivit shockad över mina många talanger och mitt underbara fotogeniska sjätte sinne! Titta bara!


Lägger man till lite extra effekter blir det haute cotoure! Håller ni med eller håller ni med??
MUA: jag
Foto: jag
Modell: jag
Redigering: jag


Checka min fierce smize (Smiling with your eyes för er som inte är insatta hihi)
Posen har jag kommit på helt själv, tack så mycket! Min kreativitet vet ju typ inga gränser!

Låtsas inte att ni inte är avis på min mustasch! Jag känner er FÖR bra!


Da fejs idag! Orkar inteee skriva upp vad jag har använt för smink för idag blev det skamligt mycket! Så kan det gå när man använder sin aaaalldeles för ljusa foundation och då måste använda aaaalldeles för mycket solpuder för att kompensera! FML. Aja, kan skriva produkter när jag har något mer intressant i ansiktet! :)

Ikväll blir det kebab med b-rudarna! Tagga fan? Tagga fan.

Kommentarer
Postat av: Lisa

sluta vara snygg. du är för snygg. jag klöser på bordet för att jag vill ha ditt ansikte. och din kropp. Men mest din fotogeniska talang.

2011-08-16 @ 17:43:08
Postat av: ASTRID ÅLANDER

gaaah! älskar sista bilden!! och de andra iofs. sök till en modellagentur, jeeeeeese

2011-08-18 @ 14:56:05
URL: http://astridalander.blogspot.com
Postat av: kossan igen

sista bilen är ju störd i huvettt!!!!

2011-08-19 @ 13:16:24
URL: http://jozefines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0