the sea is not my friend, still i choose to swim.

Jag kommer att gilla söder.

Strosade omkring med syster idag i den mest avlägsna delen av Stockholm. Fika på café String och sedan vidare för spontanshopping på Weekday. Det blev en hel del utforskande av vad Södermalms gator har att erbjuda. Jag blev positivt överraskad! Jag vet, jag vet - slussen, medis - inget nytt direkt, men när man ändå kommer att spendera tre år i kvarteren är det lika bra att begrunda det man har att göra med i ett tidigt skede.
Skolan däremot var fortfarande skitstor och skitläskig. Men idag var nog första dagen som jag kände mig lite smått taggad inför måndag morgon.

Det blir nog bra det här.



Imorn ska jag trösta några fina fiskar som ska doppa fenorna i nya vatten. Deras tur är redan imorgon. Jag spår glass och multipel fika! Kanske lite skvaller om dem andra färskingarna också...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0