Tjena bitcheeeees

Sportlov råder, folket åker till åre, idre, sälen, österrike, italien och andra random platser lite utspritt på jorden. Själv sitter man här och filosoferar över en kebab. Sitter aldrig fel ska ni veta! The boredom takes over (och då ska ni veta att jag har suttit och pluggat hela dagen, hur desperat är man då?) så vad gör man? Jo, man startar en blogg. Som tidsfördriv, helt enkelt.

Imorgon får man finbesök av Johanna (gosh, den cheyen är basically min roomate) som ska hålla mig sällskap när jag skvätter oljefärg över hela matsalen. Min vanliga W.I.P är det som gäller.

Slog precis armbågen i ett glasbord förresten, aj. Ni kanske vill ha en bild?


Ja, man hamnar ju ungefär i detta läge när man har lanat Vampire Diaries hela helgen tillsammans med ovanstående sambo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0