Dunkande hjärtan klockan kvart över fem

Chillat liv har man just nu!

Idag var det skolans dag, dvs. tävlingar mellan klasserna i varje årskurs i typ hundra olika grenar, typ armbrytning, stickning, tårtbakning, singstar, dans, karikatyrmålning, låtskrivning och wäh wäh wäh. Bättre än att sitta vid skolbänken i alla fall! Vi kammade hem förstaplats i tårtbakning och låtskrivning! Weehoo!

Och igår var jag och hämtade mina arbetsprover från Cybergymnasiet, samlingplatsen för dem som hade sökt estetprogrammet på Södra Latin och VRG Jarlaplan. Resultatet: 18/20, mvg! Det var totally värt att fira med en kebab! Kände att jag förtjänade det, hehe. Så nu ser det rätt ljust ut faktiskt, hoppas att jag kommer in! Ni får fasen hålla tummarna för mig annars får ni fetspö! Just saying.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0