Hurtig som få

Kom precis hem från... guess what? En joggingtur! Fick skapliga skavsår på köpet säger jag bara. Tvek på om det var värt det, men nu kan jag i alla fall tjocka mig med gott samvete den närmsta månaden. He he.

Nu har jag bra ny musik på G dessutom, så om jag inte hittar något roligare att blogga om lägger jag in en ny om dagen helt enkelt. Så va nöjda.

White Arrows – Coming Or Going (RAC Mix)

I helgen har det blivit mycket solstekande (jorå, brännan börjar ta sig!), mycket omkringdragande och många nya människor. Inget fel med det! Imorn ska vi samlas i Mörby kvart i tio och leka med hestar! Taggtagg! Har inte suttit på en häst sen 4H i femman. Och då fick man liksom sitta på fjutthästen, för Linus, honom skulle dem stora flickorna rida på. Ack, dåliga minnen. Haha deppbarn.

Nu ska jag fortsätta göra ingenting. Så jävla nzzzzzzz!


Har verkligen nada bilder att bjuda på, så snor denna från Josse! Tack tjockis!<3

HAHAHAHAHA kom på när jag läste igenom inlägget hur jäkla fel typ allt jag har skrivit låter! Hahaha jag och mitt dirty mind...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0