Känner mig cool

Efter många tappra försök att mobilblogga är jag jävligt PMSig och negativ. Jag behöver choklad.


Nejmen kolla! Satte ihop en ap-enkel outfit från kläderna jag visade igår. Fasen också att man är pank, annars jävlar...

Orkade inte sminka mig satsigt idag, fixade håret istället. Är det bara jag som är extremtänd på tjejen på H&M-planshens hår??? Så CP-snyggt att jag nästan får en hjärnblödning av ha-begär! Men som sagt så blir det ingen makeupshoot idag, så kika in här istället och låt er inspireras!

Ha det! Ikväll ska vi ha det kul't. Häftapparat.


Kommentarer
Postat av: Alexandra

tack du:)

2011-03-03 @ 16:48:19
URL: http://alexandrajohannaberguist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0