Saker jag vill ha (nej, MÅSTE ha) - med risk för att låta tjatig


Men jaaaaaaaaa. Är så sjukligt pepp på att sporta detta med platinablont hår och bruna ögon. Menmen, man får vara som man är när man inte blev som man skulle. Men people - it's gonna happen!


Del II i min plan på saker jag ska göra innan 18. Denna har jag faktiskt till godo, så kära päron; There's nothing you can say. Gosh, känner mig som världens punkare när jag går igenom detta, men jag svär att detta är det sista rockiga tillskottet. Punk är inte målet, men snyggt är det. Am I right or am I right?


Behöver jag ens förklara mig?


Nope, finns inga ord. Johanna, jag erkänner mig besegrad.


Slumpmässiga nätter med tjocka bebisar!


Överexponerade sommarbilder...

To be continued folket. Vänta bara...


Kommentarer
Postat av: Rikkiiii

man får vara som man är när man inte blev som man skulle



Jag har copyright på det där. Du blir skyldig mig något man kan äta.

2011-03-22 @ 20:28:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0