Dolled up

Ena koreografin på showen igår gick ut på att vi skulle se ut som dockor ungefär, medan andra skulle vara med glammig/glittrig/shimma shimma. Självklart tog jag tillfället i akt och satsade på sminket! Under glam/gaga-dansen såg jag ut såhääääär:
 

Sedan lade jag till ett par fransar på övre fransraden och ett par på undre (BIG EYES!!), men fick inga bra bilder på det. Målade även med rött läppstift liksom på mitten av munnen, då ser man galen ut ska ni veta.

Till detta använde jag iaf:
Primer - Too Faced shadow insurance
Silvrig ögonskugga - Mist Stockholm
Highlight - Make Up Store Wonder Powder - Sinai/Sahara
Svart ögonskugga - Den svarta skuggan från Isadoras palett "Smokey eyes" om jag inte minns fel.
eyeliner - Isadora glossy eyeliner waterproof
Vit kajalpenna - Lóreal Paris
Mascara - Maybelline Define-A-Lash Waterproof
Ögonfransar -  Något random ställe i Thailand.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0