För att jag inte har något bättre för mig

KulT att man vaknade klockan nio en lördag och inte kan somna om och nu sitter man här vid datorn bara för att. Plugget kallar, men det är ju förfasen nästan sabbat, så det får vänta ett tag till.

Igår efter skolan kollade vi på skolans talangjakt, underhållande kan man lugnt säga! 1:a plats knep en tjej i åttan som sjunger fantastiskt bra! Tvåa blev ett par killar i nian som sjöng till Justin Bieber och på tredje plats kom Ludde och gänget som growlade galet! 

Sedan drog jag, klara, axel och emil in till stan, träffade gabbi och käkade glass. På kvällen sågs jag, klara, astrid, babbi och erik Ö hemma hos axel och emil och bara chillade galet! På något sätt hamnade vi sedan på brageskolans tak, ingen aning varför...
Eeh japp, mer än så har jag inte direkt att berätta för tillfället, men ha det gött eller ngt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0