Nu drar jag en Klara

1. Stänger du av mobilen när du sover?
Hahaha nej? Kan ju inte leva utan väckarklocka!

2. Vem såg dig senast naken?
God knows... våra grannar kan vara ganska sneaky.

3. Hur såg du ut på högstadiet?
Hahaha. Beror på vem man frågar.

4. Hur kommer du se ut om tjugo år?
Kommer troligtvis vara en sån där tjockis som blir känd för att inte ha kunnat resa sig ur sängen på fem år.

5. Hur var du på dagis?
Jobbig! Och skrytig. Däremot var jag utan att skryta gaaaaaaanska söt! :)))))

6. Hur är du att ha som arbetskamrat?
Mamma.

7. Har du celluliter?

Haha nej, tror jag inte.

8. Biter du på naglarna?
Inte längre. Thank God.

9. Har du något handikapp?
Well, enligt polarna är jag "gravt överviktig och oattraktiv" om det räknas :D 

10. Är du rädd för att få hängbröst?

Ja herregud! Kan inte lämna mina älskade push-ups ifred, men vet att jag kommer ångra mig! Kan inte sluta tänka på det, åh nej!!!!!!!!!!!!!

11. Tror du gud är en man eller kvinna?
Han ser nog ut som en male Wonderwoman. I mitt huvud är han bög.

12. Svär du?
Hehe, det händer.

13. Är du trevlig mot Jehovas Vittnen?
Dem firar inte jul. Då måste ju något ha gått snett.

14. Hur homo är du på en skala 1-10?
Fem fara den boeg? Jak ska skära af den oera! Sen jak skära af den andre oera, sen skära den här!
Hahahaha. Jaa du. fifty fifty?

15. Tror du på utomjordingar?
Jarråååååå. Jag har en vision om när och hur jag och världens snyggaste marsian möts för första gången!

16. Om du var tvungen att välja en maträtt att äta resten av ditt liv, vad väljer du?
Cheeseburgare. Eller om man får ha efterätt, typ kladdkaka.

17. Vilken mat är den största missen att bjuda dig på?
Ingen jävla klen sallad, tack!

18. Har du  blivit arresterad?
Det får du fråga polisen om.

19. Ljuger du?
Haha, försöker att inte :)

20. Har du kysst en polis?
Nej, vad ska man kyssa dem för?

21. Är du rädd för securitasvakter?
Hahaha vad är detta för fråga?

22. Har du någonting att dölja?

Ja. Det jag inte exsposar döljer jag ju. Simple as that.

23. Vad har du på din nyckelknippa?
Hemnycklar, toanyckel, skåpnyckel, pokémonfigur (innan Klara paja den, unge)

24. Är du / har du varit gift?
Jag har stolt ingått äktenskap! Har dessutom en sambo vid sidan av, men det e chill för det har hon med :))) 

25. Skulle du kunna gå upp kl tre på natten för att hämta pojkvännen från krogen?
Nej, klockan tre ska man sova.

26. Kan du laga cyklar?
Hahaha, tvek.

27. Kan du fixa med bilar?
Aldrig i livet.

28. Brukar du köra om?
Jag brukar GÅ om! :)

29. Kan du baka bröd?

Njaee, däremot finns det ingen som slår mina brownies!

30. Vet du hur man frostar av en frys?
Hehehe... eaa..

31. Vilken serie skulle du helst leva i?
How i Met Your Mother, hands down!!


Och för att jag har svurit att inte blogga utan bilder får ni denna:

Fiiiiiiiiiiiiiiiiiiin!!!!!!!! <3333333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0