Prom

Howdy boyz! Haha åh jag orkar inte vad töntig jag är!

Tänkte berätta min story om balen som var igår! Bara ordet legendary skulle lätt kunna beskriva hela kvällen, men eftersom jag är så snäll så ska jag gå in på lite mer detaljer! :)

Vi som skulle åka dit tillsammans skulle först mötas hos Klara, jag kom dit lite innan eftersom jag skulle sminka henne och hon skulle ha lockat mitt hår men lata kvinnofan, så blev det inte. Slutade med att chris och erik ramlade in när vi stod och joxa med lösfransar och locktänger så det blev en del "aaaaaaaaah kominteinkomintein vi e inte färdiga!!!!!", men sen möttes vi allihopa i alla fall och åkte fucking HUMMER LIMMO!!!!! Åh, det var ett lyckligt moment ska ni veta!!


fr.v: Erik, Klara, jag, Babbi, Josefine, Joel, Martin, Christian, Karoline


Jag och karrzor in ze limo

Efter våran grand entrance var det mingel på golfklubben där balen hölls! Därefter blev det tre rätters-middag (y) följt av växelvis gal1 dansande och gal1 chillande på balkongen! D e t  v a r  n a j s ! ! !

Kommer fler bilder, dessa lånade jag av karro på fb men lilla jag blev utan bilder igår så ni får vänta helt enkelt!

NU BLIR DET PLUGG!! Yay det är fredag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0